Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφών

Στόχος του Lesac είναι η άμεση εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών. Εάν παρόλα αυτά ο χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 10 (δέκα) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Πιο συγκεκριμένα, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός του διαστήματος 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος/προϊόντων και από την ημέρα που κοινοποίησε την υπαναχώρηση έχει στη διάθεση του 7 ημέρες για να επιστρέψει το προϊόν. Επιπρόσθετα, ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα να ζητήσει την αναιτιολόγητη επιστροφή των χρημάτων του, χωρίς αυτή να υπόκειται σε περιορισμούς και να εκτελείται υπό προϋποθέσεις εφόσον δε γίνει αλλοίωση του προϊόντος.

Από την στιγμή που το κατάστημα Lesac θα παραλάβει το προϊόν θα χρειαστούν 2-3 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία της επιστροφής. Όλα τα προϊόντα περνούν λεπτομερή έλεγχο και πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτική κατάσταση.

Το κατάστημα Lesac οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων εάν δε λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν, περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά. 

Διευκρινίζεται ότι τα έξοδα της πρώτης επιστροφής είναι δωρεάν για αγορές 100,00 € και άνω (δεν ισχύει για προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση). Τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη και είναι 5,00 €. Η επιστροφή γίνεται αποκλειστικά με την ΕΛΤΑ COURIER.


Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το Lesac τηλεφωνικώς (2331071321) ή και να στείλει e-mail (info@lesac.gr)

Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι : Lesac, Φιλίππου 27, Βέροια 591 32.


Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ). Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δε γίνεται δεκτό.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει το κατάστημα Lesac την ημέρα παραλαβής ή το αργότερο την επόμενη. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων μετά το πέρασμα του χρονικού αυτού διαστήματος δεν θα γίνονται δεκτές.

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το ηλεκτρονικό κατάστημα Lesac υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον χρήστη με 5 ευρώ ανεξαρτήτως ποσού. Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση της παραγγελίας του, το ποσό της επιστροφής πιστώνεται στην καρτέλα του σε μορφή credits (1 credit = 1 ευρώ) και μπορεί να τα εξαργυρώσει όποτε αυτός επιθυμεί.


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, το ηλεκτρονικό κατάστημα Lesac διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το Lesac θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος. Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.


EΚΠΤΩΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Τα προϊόντα τα οποία βρίσκονται σε έκπτωση μπορούν επιστραφούν και να αποσταλεί νέο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας εφόσον δεν έχουν υποστεί φθορά και μόνο κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα πωλήσεων στο mail ή τηλέφωνο που αναγράφονται παραπάνω. Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.


Προϊόντα τα οποία έχουν ήδη αποσταλεί από το κατάστημα δεν είναι δυνατό να ακυρωθεί η αποστολή τους.